מחבר: Moran Dayan

 הגשמת חלום 

אין לי הרבה מה לכתוב כאן מעבר לכותרת. אם אתם עוקבים אתם מבינים למה. ואם לא חזרו בבקשה פוסט או שניים-שלושה אחורה בבקשה והתעדכנו 🙂 שיעור האיור

קרא עוד »

תעבירי אותו תהליך… 

הכנסתי טקסט בסקיצות שיצרתי. אמאל׳ה!נראה לי שאני דיי אוהבת את זה. אבל משהו חסר לי. אני לא בטוחה מה. שלחתי את הסקיצות עם הטקסט למאירה ובעזרתה הבנתי

קרא עוד »

 אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

שלחתי למאירה את הסקיצות שקישקשתי. עכשיו התמונה יותר ברורה. סגנון הכתיבה שלי, גם הוא מתבהר לי.  ברור לי שאני לא מהכותבים שכותבים ״היה היה פעם״ או

קרא עוד »

 ״עוד לא אבדה תקוותינו…״

אני אחרי שיעור הכתיבה השני בסדנת כתיבת ספרי ילדים ונוער, עדיין אין לי ספר. אבל יש לי תקווה. בשיעור ניגשתי למאירה וסיפרתי לה את הפיתוח לרעיון שעלה

קרא עוד »

הרעיון… טוב בכלל?

אני כל-כך מאוהבת ברעיון שלי שאפילו לא חשבתי לבדוק ולשאול אם הוא טוב בכלל. מאחר ואני כל-כך נאבקת עם הכתיבה החלטתי לפנות למאירה, מורתי ורבתי היקרה,

קרא עוד »

תקועה…

אני מסתכלת על ה״דף״ הריק במחשב שלי והוא לא מתמלא. לא מתמלא זה Under statement לעומת מה שקורה אצלי. אות אחת לא כתבתי. אחת! אני

קרא עוד »

Back to school

אתמול חזרתי אל ספסל הלימודים והפעם עשיתי את זה כי יש לי חלום שיושב לי במגירה שבקודקוד כבר יותר משנתיים, מציק, בועט ומסרב להניח לי!אם

קרא עוד »

את כן ואנחנו לא?

אז קראתי שוב את הפוסט הקודם שלי בבלוג על איך אני רוצה לאייר בעצמי את הספר שלי, ויש כאן משהו שאני חייבת להסביר. במיוחד לסופרים

קרא עוד »

אני כפיי ארימה

היום התחילה שנה חדשה. שנה טובה לכולם, אגב.היום הזה תמיד מעלה בי מחשבות על השנה החולפת ועל מה שעוד יבוא. השנה אנחנו עומדים בפני שינוי מאוד

קרא עוד »

אתר זה משתמש בקובצי Cookie כדי להבטיח שתקבלו את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.