
הגשמת חלום
אין לי הרבה מה לכתוב כאן מעבר לכותרת. אם אתם עוקבים אתם מבינים למה. ואם לא חזרו בבקשה פוסט או שניים-שלושה אחורה בבקשה והתעדכנו 🙂 שיעור האיור

אין לי הרבה מה לכתוב כאן מעבר לכותרת. אם אתם עוקבים אתם מבינים למה. ואם לא חזרו בבקשה פוסט או שניים-שלושה אחורה בבקשה והתעדכנו 🙂 שיעור האיור

הכנסתי טקסט בסקיצות שיצרתי. אמאל׳ה!נראה לי שאני דיי אוהבת את זה. אבל משהו חסר לי. אני לא בטוחה מה. שלחתי את הסקיצות עם הטקסט למאירה ובעזרתה הבנתי

היום היה לי יום שישי פעלתני במיוחד שהתברר בסופו כהרפתקה שקוראת תמיד רק לי. באמת. רק לקלוצית כמוני קורים דברים כאלה. היום התחיל בנסיעה לפתח תקווה

שלחתי למאירה את הסקיצות שקישקשתי. עכשיו התמונה יותר ברורה. סגנון הכתיבה שלי, גם הוא מתבהר לי. ברור לי שאני לא מהכותבים שכותבים ״היה היה פעם״ או

אני אחרי שיעור הכתיבה השני בסדנת כתיבת ספרי ילדים ונוער, עדיין אין לי ספר. אבל יש לי תקווה. בשיעור ניגשתי למאירה וסיפרתי לה את הפיתוח לרעיון שעלה

אני כל-כך מאוהבת ברעיון שלי שאפילו לא חשבתי לבדוק ולשאול אם הוא טוב בכלל. מאחר ואני כל-כך נאבקת עם הכתיבה החלטתי לפנות למאירה, מורתי ורבתי היקרה,


אתמול חזרתי אל ספסל הלימודים והפעם עשיתי את זה כי יש לי חלום שיושב לי במגירה שבקודקוד כבר יותר משנתיים, מציק, בועט ומסרב להניח לי!אם

אז קראתי שוב את הפוסט הקודם שלי בבלוג על איך אני רוצה לאייר בעצמי את הספר שלי, ויש כאן משהו שאני חייבת להסביר. במיוחד לסופרים

היום התחילה שנה חדשה. שנה טובה לכולם, אגב.היום הזה תמיד מעלה בי מחשבות על השנה החולפת ועל מה שעוד יבוא. השנה אנחנו עומדים בפני שינוי מאוד